Ta strona wykorzystuje ciasteczka ("cookies") w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu. Czy wyrażasz na to zgodę?

Czytaj więcej

Wytyczne dotyczące ewaluacji pracy administracji

Kategoria: wytyczne

Uniwersytecka Rada ds. Kształcenia w dniu 5 marca 2021 r. podjęła uchwałę w sprawie wytycznych dotyczących trybu i standardów dokonywanej przez studentów okresowej ewaluacji pracy jednostek administracyjnych zapewniających obsługę toku studiów na Uniwersytecie Warszawskim. Zachęcamy do zapoznania się ze wspomnianą uchwałą URK.

Zgodnie z uchwałą ewaluacja w danej jednostce dydaktycznej jest przeprowadzana co najmniej raz w roku akademickim, zaś zakres i szczegółowy tryb ewaluacji kierownik jednostki dydaktycznej ustala w porozumieniu z właściwym organem samorządu studenckiego.

Określone w uchwale wytyczne stosuje się od roku akademickiego 2021/2022.